andra december tjugohundratio

efter ett nej och ett ja senare så kom pappa trots allt och plockade upp mig från skolan, och han bjöd till och med på fika i Kungälv efter det ♥ och inte att förglömma att han körde hem mig sen för att själv åka till träningen. Han är allt bra min älskade, lite jyra pappa ;-)


Bjuder på denna smått roliga bild. märk väl att vi övernattat på en flygplats, därav anledningen till att vi kanske ser lite småslitna ut ;-)







Nu sitter jag här i soffan och lyssnar på musik! Vad vore livet utan musik? Ett fett stort hjärta till musik alltså.

Ja, förövrigt då. Sitter även och väntar på att mamsen ska sluta så ska vi åka till Backaplan en sväng och sen blir det väl att träna :-) Skönis!


enda bilden jag hittade på mig och min fina mamma här! även den lite små rolig ;-)









Det var väl allt för tillfället,
Ha en fortsatt bra dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0