Here I am

Jag orkar inte riktigt packa upp nå mer och inte heller städa nått. det är som för stökigt för att man ska orka med, haha, låter vettigt va? Får helt enkelt ta en "liten" paus

Kan ju berätta vad som hänt sen.... haha igår!

Fredag: Skola från 09.40-14.00 ungefär! Hade adminstration hela dagen iprincip om jag inte minns helt fel. Vi håller på och skriva ett CV & personligt brev, för att "söka jobb". Jag orkar inte berätta vad det är vi ska söka till  för antagligen är det inte det intressantaste att läsa om, I mean, skolan liksom. Men vi jobbar iaf med ett övningsföretag. Skolan bjöd på fiskgratäng till lunch, uuh låter int så gott, så jag joinade mina klasskamrater och käkade kycklingbaguette. Mycket bättre :-)
Efter skolan kilade jag på stan en sväng i väntan på far min. Hittade mig faktiskt två lite större linnen och så en ny skinnjacka, love it! var så less på min gamla. Sen resten av fredagen bestod av flyttpackning och städning och allt som hör där till, måst man så måst man (skippade till och med NRJ för det......omg), fast klagar verkligen inte, det är ju ett hem vi snackar om.

Lördag: Fortsätter på städningen, uppackningen och sen har jag spenderat några timmar i Ale Arena för bandy! Jag har förmodligen sagt det förr och jag säger det igen; Jag älskar bandy! Jag spelar inte själv men det är ju den absolut roligaste sporten och se på, höjdpunkten på vintern, utan tvekan! Är man uppväxt med det så är man ;-) tack pappa

Aja, ska väl ändå återgå till det där, ni vet nog redan vad jag menar.
Kul lördagkväll, yeyyy!



Hoppas ni har en trevlig kväll i alla fall!
Tack för mig





Kommentarer
Postat av: Evelina

vad kul och höra att du lärt känna lite folk! Jag saknar dig :(

2010-09-01 @ 07:11:34
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0