fint väder, elleeeer?



inte riktigt sommar väder idag va.
Det är s t o r m ute idag och det regnar mellan åt. Vi får se hur det blir med löpningen idag.

Dag 2 på skolan är över och den var kort även den. skönt! imorgon startar lektionerna och det är fulldag från 07.50-15.50. hujja, jag är verkligen inte van med såna dagar, kan nog komma att sakna BG dessa dagar ;-)
Dock med tanke på att jag inte läser Samhälls A, som klassen gör så kommer jag ha typ 2 st hål på två timmar. Lång dag och 3 lektioner. Och varför börjar man 07.50 istället för 08.00? 10 minuter på morgon gör stooor skillnad, 10 minuter är ju faktiskt en hel snooze tid.

Aja, skitsamma! snart ska jag agera barnvakt, thihi.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0