Torsdag

Oj, inte så bra uppdatering nu dom senaste dagarna va? Meeeen, nu har jag ju haft en ganska bra anledning och vara ifrån datorn! har ju velat spendera varje vaken stund tillsammans med mina fyra vänner som kom i söndags och åkte idag, och så har jag även gjort! Fy vad mys det har varit.

Men vi drar iaf en kort summering av vad som hänt sen i söndags;

Söndag: Rix FM Festivalen i ca. 1h, hade ju tänkt att jag skulle hinna se ganska många artiser under den timmen jag hann vara där, men ni tror inte att dom har ett jäkla förband som spelar i 45 min av den timmen? Ha-ha typiskt. Dock var dom faktiskt bra så det gjorde inte så mycket, hann även se Rebound och Love Generation, kanske inte såå mycket och hurra för, men alltid nått. Men hade gärna vela se Ola, Darin och Erik Grönwall. Men brudarna kom ju och dom slår alla tre hundra gånger om ;)

Måndag: Drog vi in till GBG och var där hela dagen med shopping och åt typ världens godaste Kina Buffé! Köpte dock bara en tröja och en sjal, det var int så mycket som föll mig i smaken eftersom att någon j ä k e l varit och köpt mina älskade gummistövlar :(

  

Tisdag: L I S E B E RG! behöver jag säga mer? helt awesome. 

  


Onsdag: Myspys med piknik och sen götet för stan!

    

 




Sen har vi bara myyyyyst på, pratat om allt, skrattat och ätit. vi ska inte ens tala om HUR mycket vi ätit.. ;-)

Det var väl det.


Sitter här och funderar på hur allt det här kommer kännas. På måndag börjar skolan och jag känner ingen. Hade varit så skönt och bara gå till samma klassrum som tidigare och möta alla bekanta ansikten. Första gången sen 5an ska jag börja skola utan Lina, hur ska det kännas? Konstigt. 

att inte träffa speciellt tjejerna där ovan på nästan ett år? ett helt år. det är ju heeelt konstigt. kommer sakna dom jätte jätte jätte mycket. vet ni hur goa dom är? vet ni hur mycket man får skratta med dom? OCH vet ni hur mycket jag gillar dom? aa, nu gör ni antagligen det.

TACK för dom här dagarna. I love u




Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, tänkte på det här om dagen. Kommer kännas konstigt, men det bli bra, det måste de bli :)



As fina bilder med systemkameran! :)



Loveu!

2010-08-20 @ 18:43:05
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0