oops

Råkade nyss ut för en liten miss när jag var och sprang elljusspåret för andra gången.
Det är ju så att på spåret här nära oss så går det att välja om man ska springa 900m, 2,5km, 5km eller 10km. Jag valde att springa spåret på 5km (samma som igår). Det är skyltar överallt så man kan verkligen inte springa vilse. Men vad tror ni att jag lyckas med iaf? Jo springa vilse såklart. Jag missade nämligen en skylt där det står att jag ska svänga när det är ca. 500meter kvar, så jag fortsätter och chansar på en annan väg - som visar sig vara fel. Så jag sprang tillbaka, tog ett varv runt dammen och sen tillbaka samma väg som jag kom, endast för att jag inte hittade den där förbannade svängen. ALLTSÅ min tur på 5km blev till en tur över 1 mil. Min fråga är ju; hur lyckas man?! 

Förövrigt så var jag in i Mimers Hus för första gången idag, gymnasieskolan där jag ska gå med andra ord. Jag fick ont i magen.


Är det konstigt om jag är rädd för att börja här eller? Skolan är ju liiite större än min förra.


Jag saknar mina fina vänner där hemma! Bara 11 dagar kvar nu, jag längtar ihjäl mig typ


Kommentarer
Postat av: Ida

Åhå, bara 11 dagar kvar! vi syns snart då :):) LÄNGTAR

2010-08-04 @ 20:10:19
URL: http://stenmanida.blogg.se/
Postat av: Lina

JA! Ska bli så kul :)



Inte gjorde det nåt att du fick lite extra motion ;)

2010-08-06 @ 09:00:12
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/
Postat av: Jenfi

Nä, Riina som sååååå otränad! ;) Bara en vecka kvar!<3

2010-08-08 @ 13:42:19
URL: http://jenniferlindbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0