ont i magen

Skolan börjar imorgon, IMORGON, fattar ni? oh nooo, därav rubriken, för det är precis vad jag har, ont i magen!

Nåja, trots att jag ännu inte fått nå vänner alls här i Kungälv så var sista lördagen på detta lov väldigt trevlig! Alla finskar i pappas lag samlades hos målisen deras och hade kul :-) Blev en rätt sen kväll och var inte hemma i säng förrän 03.21.
Har legat och halvsovit i sängen sen typ 10 till nyss och anledningen var (även här för att nämnas) att skolan börjar imorgon, det slog mig runt 10 och sen dess har jag haft ont i magen. Underligt - fast egentligen inte.

Aja, vad hände mer igår då?
Vi var på bandy, matchen började redan klockan 10..... Var iaf aaaaas roligt och se på bandy igen och jag längtar och ser framemot vintern, ska bli riktigt nice och se elitserie bandy hela året istället för bara allsvenskt.



Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske åka till lidköping och se Villa-Vänersborg, kanske åka in till gbg, eller så ska jag inte göra nått av det och göra inget alls.

roligt inlägg, YES!

ha-ha enjoy ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0