det här är slutet på vår film

Gårdagen var mycket trevlig!
Vi åkte in till gbg redan vid halv 2 ungefär så gick vi runt på NK samt Nordstan och kika lite, sen gick vi vidare mot Storan. Var as mycket folk på stan hela dagen igår och faktiskt rätt fint väder. Tycker det är kul när man ser folk och när det är folk igång och inte så dött hela tiden, så då passar ju den där staden mig ganska bra. Sen äre så trevlig nu när det är kulturkalas i göteborg, så är det folk som sjunger covers på gatorna, mysigt som tusan!

Vi var på Storan i ganska god tid så vi hann se P3s sommarsession där dom intervjuade Timo Räisänen och han sjöng rätt många låter. Jag har nog aldrig lyssnat på nått av hans låtar, men det var roligt iaf, han var jäkligt skön och hade så roliga kommentarer och svar på alla frågor, ha-ha!

 

Sen var det äntligen dags för Oskar Linnros! Och dra nu vad bra han var, mycket bättre live än jag trodde! Gillar han hundra gånger mer nu än tidigare.




P.S stod längst fram, höhö


Vad gjorde vi mer då? Ehm, jo vi såg Amanda Jenssen, åt as god mat osvosv. det var iaf en bra dag :-)



det var väl det.



Och om det nu är nån som råkat missa det eller glömt bort och räkna ner så kan jag nu meddela att det bara och e n d a s t är två dagar kvar tills 4 snigga brudar kommer ner hit. Ehh awesome?

Ciao!






Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo det är fint :) flyttar nog innan september

2010-08-13 @ 19:25:31
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0