anywayyys

Hej!

var ska jag börja? Jo, ljög i gårdagens inlägg, hihi, blev inge barnvakt, fick veta det ca. 30 minuter efter att inlägget publicerats. så då drog jag på en springtur eftersom att regnet tog ett litet uppehåll! vilken tur jag hade, just när jag kommer hem så börjar det ösa ner, puh :-)

Den här dagen började så som ni märkte i förra inlägget, alltså.... det var i n t e okej! den fortsatte ju inte bättre heller, efter att lektionen som började 11 slutade ungefär efter en halvtimme så hade jag hål i 2,5h - igen. Fast det visste jag ju redan. Nå for iaf en sväng med pappa till stan och när jag återvänder till skolan 14.30 så har våran lektion blivit inställd! Jag ska verkligen inte klaga, men jag menar, värd dag liksom. Eh nä! 

Efter skolan och maten så for vi till Bäckebol (om det nu ens är så det heter, anyway who cares?), där gick vi runt på elgiganten, media markt och såna där roliga affärer OM man har pengar dvs. Men mamma & pappa, jag tar gärna en macbook, iphone och en tv. Ja tack gärna. ha-ha, inte riktigt så var det va ;-)

Sen har jag bara legat och glott på Fångarna På Fortet, så idag har springturen skippats, tur det kommer en ny dag imorgon då!


Avslutar detta inlägg med en bild på en mycket fin vän ♥








godnatt världen
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0