23/8

Då var det avklarat! Första dagen på den här skolan. Jag vet inte riktigt hur det känns, mest av allt önskar jag verkligen att jag kunde gå tillbaka till Furuhedsskolan med mina vänner. Men nu är det som det är och jag håller alla tummar och tår för att detta kommer bli bra! det måste det bli, det tror jag att det blir.

Dagen var ganska kort och den gick väl bra! jag lever ju eller hur ;-)
Det är fortfarande svårt och fatta att jag är här i Kungälv för att stanna, jag ska inte tillbaka till Kalix. Det är väldigt svårt faktiskt, men det handlar väl bara om att vänja sig. Sen tror jag det blir bättre när vi får flytta in nu om en vecka och göra oss hemmastadda. Det behövs tror jag. Och att skolan dragit igång och man får nån rytm på vardagen kan ändå vara bra, och nu menar jag inte att jag inte vill ha sommarlov, det vill man ju alltid! Men ni förstår säkert vad jag menar iaf

Ska prata med mamma & pappa och se till så vi far och skaffar det där gymkortet så jag kommer igång på allvar! DET behövs verkligen. usch.

Nåväl, allt kommer nog ordna sig, det kanske ändå är dags att jag börjar se saker från en positivare vinkel.






Ikväll ska jag fara och springa med hög musik i öronen. mmmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0