20/8

Joh, var ju på träff med syon och min mentor idag. Fick se mig om i skolan, träffa några lärare och få såndär nödvändig information inför starten. Det gick väl bra. Skolan är skit fin och s t o r, hur jag ska hitta där är ju en bra fråga. Tur att jag bara behöver befinna mig i hus c iaf. jag tillhör Mimers Hus Syd, det finns ca. 1400 elever på skolan och HP09 (alltså den jag ska gå i) består av 38 elever, dock är dom uppdelade i grupper så i min grupp - grupp 2 är det "endast" 19 elever, puh...

• Förövrigt så kommer det att börja en till ny tjej utöver mig i klassen, känns ju lite lugnande iaf - eller nja, det gör det inte alls, ha-ha

• Vi kommer få egna laptops - plåster på såren ;-)

Måndag 08.30 kommer jag befinna mig i teatersalen för upprop. nervös.


och till nått roligare då;
imorgon är det 21:a augusti och det är bandymatch! hur awesome är inte det då? ska bli skitkul. det är ju höjdpunkten med vintern, dock får vi ju se vad det blir för vinter här i södra sverige, typ -5 och slask.


Idag har vi flyttat till ett annat hus, för att bo här i 1 vecka för att sedan ÄNTLIGEN flytta till vårat egna hem. Ska bli jäkligt skönt, längtar som tusan tills man får börja inreda och måla osvosv. :-)

Okej, det här blev ett väldigt rörigt och tråkigt inlägg. men det får va som det är.

CIAO!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag förstår att det är jobbigt :( Men jag lovar, det kommer gå bra! tillslut. någongång! <3 Jag vill ha fullständig info på måndag! Kan inte ens beskriva i ord hur mycket lycka jag önskar dig! <33 Du är stark!

2010-08-21 @ 01:04:49
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0