15/8

Dött här på bloggen igår, hoppas inte alla mina 100.000 läsare per dag top illa upp, höhö ;-)

Men i alla fall, vad gjorde jag igår?
Sov rätt länge till och börja med, vaknar aldrig förrän mellan halv 12 och halv 1 nu för tiden, det är väldigt konstigt för att vara jag. Men fy så skönt det är då! Iaf så låg jag kvar i sängen till typ halv 2 nån gång. Gjorde mig klar och åt kinamat lagad av syster, hur gott som helst :) här är hennes blogg; http://ronjaosterberg.blogg.se
Sen senare mot kvällen åkte vi in till gbg! Satt och mös där med Ronja vid en kanal tills vi gick och såg nå standup komik med babben b.la. Vi åt lyxmidag på burger king och sen var det dags för kvällens höjdpunkt, en hyllningskonsert till The King Of Pop. För dom som inte hänger med så är det ju givetvis Michael Jackson jag pratar om. Det var sjukt bra :-) Sen åkte vi hem och klockan 02.00 la jag mig i sängen och slocknade ganska fort.
  


Idag är det söndag den 15e augusti och det innebär att mina fyra vänner anländer ikväll! Känns hur bra som helst :-)
Åker in redan vid 15.00 nån gång för idag ska Rix FM konserten ses med bland annat Erik Grönwall, Apollo Drive, Ola osvosv. Kommer nog bli fin fint det här.

Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0